محصولات سیمانتک

معرفی نرم افزار Symantec Protection for SharePoint Servers

نرم افزار (SPSS)

نگاهی اجمالی به نرم افزار

– اسکن درجای  فایل‌های درحال دانلود و آپلود از سرورهای SharePoint

– اجرای کامل بصورت on-box یا off-box

– بهره‌مندی از آخرین ساختارهای امنیتی سیمانتک

روش گزارش‌دهی

– به ادمین‌ها اجازه میدهد، از طریق گزارش‌های آنی، یا گزارش‌های منظم زمان‌بندی شده، از فعالیت ویروس‌ها در محیط Sharepoint، مطلع شوند.

روش مدیریت‌

– دارای یک رابط مدیریتی بسیار قوی، با کاربری و کنترل آسان می باشد.

– مکررا تعاریف پایگاه ویروس‌های خود را آپدیت می نماید، تا دیگر تاخیری بین تهدیدهای جدید و امنیت دستگاهتان وجود نداشته باشد.

نرم­افزار امنیت سمانتیک برای سرورهای SharePoint که به اختصار SPSS نامیده می شود، ویروس ها، نرم‌افزارهای جاسوسی، و تهدیدهای دیگری که در فایل‌هایی آپلودی و یا دانلودی در سرورهای SharePoint سازمان می باشد، را شناسایی و نابود می نماید. با استفاده از تکنولوژی‌های آنتی ویروس سیمانتک، فایلهای مورد نظر ادمین شبکه، به سرعت  برای بررسی تهدیدهای احتمالی اسکن می شود. این تکنولوژی، با کنسول ادمینSharePoint  ترکیب شده، و موجب مدیریت آسان و بی‌دردسری بر روی محیط سرور SharePoint می شود.

نرم‌افزار SPSS با استفاده از شبکه هوشمند جهانی سیمانتک، می تواند، اگر حمله‌ای مخرب در حال رخ دادن در سازمان شما، باشد را سریعا هشدار بدهد. نرم‌افزار سیمانتک با داشتن آخرین تعاریف ویروس‌ها در خود، جلوی تاثیرگذاری تهدیدها بر روی کسب و کارتان را میگیرد. SPSS بصورت خودکار و مکرر تعاریف جدید ویروس‌ها را دریافت می نماید تا دیگر تاخیری بین ایمن‌سازی سازمان شما، و لحظه‌ای که سیمانتک تهدید جدید را پیدا می نماید، وجود نداشته باشد.

ویژگی‌های اساسی SPSS

اسکن دائمی

درکنار اسکن آنی فایل‌ها، SPSS سیمانتک می تواند هر موقع که نیاز داشتید، و یا بصورت زمان‌بندی شده سرورهای SharePoint  را اسکن نماید. اسکن زمان‌بندی شده آرشیو اسناد کمک می نماید، که  در هنگام اضافه شدن ویروس‌های جدید، فایلهای شما در مقابل آنها مورد حفاظت قرار بگیرند. اسکن زمان‍بندی شده در پس‌زمینه انجام می شود، تا با عملکردSharePoint  تداخل پیدا ننماید. همچنین ادمین‌ها، هر زمانی که خواستید می توانید بصورت دستی کتابخانه SharePoint را اسکن نمایند. لازم بذکر است، اسکن دستی، اسکن‌های زمان‌بندی شده قبلی را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.

نرم‌افزار SPSS برای صنایع، قابلیت اسکن off-box را عرضه می نماید. موتور امنیتی سیمانتک می تواند طبق معمول بر روی سرور SharePoint نصب گردد، و یا برای بالابردن عملکرد و انطباق پذیری، در صورت بروز خطا و کاهش فشار از روی سرور SharePoint، بر روی سرور دیگری نصب شود.

گزارش‌دهی

نرم‌افزار SPSS به ادمین‌ها اجازه می دهد، که از طریق گزارش‌های آنی، و یا از پیش برنامه‌ریزی شده، از فعالیت ویروس‌ها در محیط SharePoint مطلع گردند. گزارش‌ها می تواند بصورت فایل PDF درآمده و بصورت خودکار برای افراد مورد نظر ادمین شبکه، ارسال شود.

مدیریت در  SPSS

نرم‌افزار SPSS رابط مدیریتی‌ با کاربری و کنترل آسان‌تری دارد. و بدون هیچ مشکلی با کنسول ادمینی Microsoft SharePoint ترکیب می شود تا ادمین‌های سازمان ها برای مدیریت تمام تنظیمات  SharePoint از یک رابط استفاده نمایند. از آن جمله، تنظیمات امنیتی پیشرفته و تنظیمات موتور اسکن می باشد. تنظیمات می تواند از راه دور و از طریق هر دستگاهی، بدون نیاز به نصب ایجنت دیگر، بروز رسانی شود.

مزایای اساسی SPSS

– با ذخیره سازی فایل و متادیتای آن، روند بازگردانی فایل‌های قرنطینه شده را تسریع و تسهیل می نماید.

– رابطه کاربری ارائه شده، کنترل و استفاده از محصول را آسان‌تر کرده و جلوی اتلاف زمان با ارزش سازمان را گرفته و به کاربر اجازه میدهد بر روی نوآوری‌های استراتژیک اساسی در زمینه IT، تمرکز کنید.

– با اسکن و پاکسازی فایلهای ذخیره شده در SharePoint در محلی که توسط آنتی ویروس دستگاه قابل دسترس نیست، از تبدیل سرور شما به انبار فایل‌های آلوده، جلوگیری می نماید.

– اسکن آرشیو اسناد هم بصورت دستی، هم بصورت از قبل زمان‌بندی شده، امکان پذیر است.

– برای پاکسازی محیط آلوده شده به بدافزار، واکنش سریع نشان می دهد.

– از موتور امنیتی Symantec STAR gate  بهره می برد، اکوسیستمی تعاملی، از تکنولوژی‌های امنیتی که از مشترکین سیمانتک، در برابر حملات مخرب محافظت می نماید.

– با کنسول ادمینی Microsoft SharePoint بخوبی ادغام میشود، تا برای تغییردادن تنظیمات SharePoint  چه از راه دور چه در محل، فقط یک رابط مدیریتی داشته باشید.

ارتقای مستمر در SPE جهت سرورهای  SharePoint

افزایش امنیت

– ادغام با موتور امنیت سیمانتیک (ورژن 8.2)

– افزایش اثربخشی با بهره برداری از آخرین ساختار تکنولوژی STARGate

– بلوکه کردن محتوای فعال، در طول انجام اسکن

– پشتیبانی از محتوا و فایلهای بزرگ (64 بیتی): حذف محدودیت اسکن در مورد حجم فایل و محتوا

– بهبود اسکن فایل در ویندوز

– تکنیک‌های جدید شناسایی بدافزار برای انطباق بهتر قابلیت‌ها و شناسایی نشانه های ویروس در یک فایل یا چند فایل

افزایش کاربری و عملکرد

– شناسایی تحرکات مخرب: پیشگیری، با  افزایش میدان دید در بررسی هایی در سطوح بالاتر، برای نرم افزار، بهبود یافته است.

– قانون خط مشی بدافزار: از نسخه SPSS 6.1.0 به بعد، با فایلهای غیرقابل اصلاح، مانند بدافزار رفتار می شود.

پلتفرم‌های تحت پشتیبانی Microsoft SharePoint

  • Microsoft SharePoint 2013
  • Microsoft SharePoint 2016
  • Microsoft SharePoint 2019

لازم بذکر است، پشتیبانی از نسخه Microsoft SharePoint Server 2010 متوقف شده است.

تهیه و تدوین توسط تیم تحقیق و توسعه دپارتمان نرم افزار شرکت آلما شبکه نمایندگی فروش سیمانتک.

در سال 2020 آنتی ویروس تحت شبکه سیمانتک به عنوان بهترین آنتی ویروس در سطح جهانی معرفی گردید. از اینرو شرکت آلما شبکه افتخار دارد با عرضه آنتی ویروس اورجینال سیمانتک (تحت شبکه) در خدمت شمامشتریان گرامی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *